Písemné dělení!

Dnes jsme již poněkolikáté psali v tomto pololetí na známky písemné dělení dvojciferným dělitelem. Toto učivo je od nás 2. stupněm vyžadováno jako velice nutné a důležité pro další práci na 2. stupni. Není možné poslat žáka dál s dobrou známkou z matematiky, pokud toto učivo neovládá. Ukazuje se, že těchto žáků máme ve třídě hned několik. Opakovaně dostávají z písemného dělení špatné známky (tzn. nejlépe 3, spíše 4 a 5). Toto učivo cvičíme průběžně už půl roku a není možné se vymlouvat, že to někdo nechápe. Je nutné sednout doma k příkladům a počítat. Teprve až mi žák přinese 20 příkladů. které doma řešil s pomocí a nemohli jste se dopočítat, budeme se společně muset sejít a vysvětlit si princip. Většina dětí chápe, společně jsme spočítali na tabuli velké množství příkladů a bez vlastní práce a procvičení to prostě u někoho nepůjde. Častý je i problém s násobilkou, což je však učivo 2.-3. ročníku. Zkuste se na to doma prosím zaměřit, protože kromě horší známky na vysvědčení to bude pro děti znamenat další potíže v 6.ročníku a dál. Děkuji.